مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 16:352021-05-27سياسي

سردار حق بین؛ الگوی نسل جوان جامعه بشری/ دفاع جانانه ملت از انقلاب در انتخابات


نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله، سردار حق بین را انسانی وابسته به خدا و وارسته از غیر خدا دانست و یادآور شد: سردار حق بین نه فقط الگوی جوانان گیلان و ایران، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله، سردار حق بین را انسانی وابسته به خدا و وارسته از غیر خدا دانست و یادآور شد: سردار حق بین نه فقط الگوی جوانان گیلان و ایران، بلکه الگوی نسل جوان جامعه بشری است و باید قدر این سرداران الهی را بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی در مراسم اربعین سردار شهید محمدعلی حق بین ، از فرماندهان گیلانی جبهه مقاومت که در جوار مزار شهدای گمنام پارک فجر لنگرود برگزار شد، شهدا را قهرمانان میدان جهاد اکبر دانست و اظهار کرد: کسی که بر نفس خود غالب است و با خواهش های نفسانی و خودخواهی هایش مبارزه می کند، حجاب از پیش چشم هایش کنار می رود و حقایق برایش روشن می شود.

وی مبارزه با منافقین و مشرکین و کفار و مستکبرین را مصداق جهاد اصغر دانست و افزود: مقابله هشت ساله ما با صدام و مقاومت علیه تروریست های تکفیری در سوریه جهاد اصغر بود.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله، جهاد اکبر را مقدمه جهاد اصغر دانست و تصریح کرد: در کنار جهاد اکبر، جهاد کبیر داریم که براساس آیه وَلَا تُطِعِ الْکَافِرِینَ نباید از کفار و مستکبرین اطاعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حق بین؛ الگوی نسل جوان جامعه بشری/ دفاع جانانه ملت از انقلاب در انتخابات

سردار حق بین؛ الگوی نسل جوان جامعه بشری/ دفاع جانانه ملت از انقلاب در انتخابات